Wat zijn de kosten voor systeembeheer?

Omdat wij begrijpen dat de behoeften en wensen van bedrijven op het gebied van systeembeheer verschillen, bieden wij onze klanten meerdere opties.

Systeembeheer tegen een vast tarief

Is met name geschikt voor bedrijven die niet voor financiële verrassingen willen komen te staan en waarvoor automatisering essentieel is voor de bedrijfsvoering. Remote® neemt de totale verantwoordelijkheid voor: de ondersteuning van je medewerkers wat betreft systeembeheerzaken; het volledige beheer van de automatisering, zodat deze optimaal functioneert. Dat doen wij binnen een vooraf vastgesteld budget. Zo weet je precies waar je aan toe bent.

Strippenkaart

Hierbij koop je vooraf een aantal uren systeembeheer in. Wij verlenen dan op afstand service en ondersteuning op basis van effectieve tijd. Die tijd wordt afgeschreven van de strippenkaart. Als de uren op de strippenkaart verbruikt zijn, kun je een nieuwe strippenkaart bij ons bestellen. Met name kleinere organisaties die verzekerd willen zijn van goede systeembeheer-ondersteuning op basis van verbruikte tijd, kiezen voor de strippenkaart. De strippenkaart is ook een interessante optie voor organisaties waar de interne automatiseringsafdeling primair verantwoordelijk is voor de automatisering, maar er behoefte bestaat aan tweedelijns ondersteuning.

Nacalculatie

Is er binnen je bedrijf incidenteel behoefte aan ondersteuning op het gebied van automatisering of systeembeheer, dan kun je kiezen voor ondersteuning op basis van nacalculatie. Dit houdt in dat je, in het geval van problemen, binnen kantooruren altijd kunt bellen met onze Servicedesk. Wij proberen je dan direct telefonisch te helpen, of komen bij je langs als het probleem zich niet via de telefoon laat oplossen. Op deze manier kun je dus zonder contract of serviceafspraken toch gebruikmaken van onze dienstverlening.